مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-06دانش

راه اندازی رشته مدیریت کسب و کار در جهاد دانشگاهی گیلان


سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان گفت: جهاد دانشگاهی گیلان امکان ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد را فراهم کرد.

- ایسنا/گیلان سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان گفت: جهاد دانشگاهی گیلان امکان ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد را فراهم کرد.

دکتر محمدعلی رحیمی پور در گفت وگو با ایسنا، از راه اندازی رشته مدیریت کسب و کار خبر داد و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان گیلان این فرصت را برای متقاضیان رشته مدیریت کسب و کار - گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد کرده است تا داوطلبان در صورت تمایل تحصیلات خود را در این رشته ادامه دهند.

سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه رشته مدیریت کسب و کار به عنوان یکی از مهمترین رشته های تحصیلی حوزه تجارت در دنیای امروز شناخته می شود، افزود: دلیل این اهمیت، تاثیر مدیریت کسب و کار بر روی اقتصاد جهانی و همچنین بر روی زندگی افراد است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز تعداد زیادی از افراد به عنوان کارآفرین، مدیر یا مشاور کسب و کار فعالیت می کنند، گفت: این افراد برای موفقیت در کسب و کار خود نیاز به داشتن مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته مدیریت کسب و کار در جهاد دانشگاهی گیلان

راه اندازی رشته مدیریت کسب و کار در جهاد دانشگاهی گیلان